2014. augusztus 27., szerda

Egyik nagy kedvencem!

A lakás, amely bebizonyította, hogy panelban is van helye a polgári eleganciának! Gyönyörű, ízléses, kifinomult és otthonos, ráadásul ismét egy hazai példa. 

Biztos sokan ismeritek már, de nem maradhat ki a bemutatók közül ez a gyöngyszem, melyet egy nyugdíjas házaspár álmodott és valósíttatott meg magának Ferencvárosban. Az összbenyomás és az apró kis fimonságok szintjén is működik az eredmény, mely a nosztalgikus hangulatba ügyesen ágyazta be a modern kényelem tartozékait.

Különösen tetszenek a tapéták - pedig amúgy nem vagyok nagy rajongójuk - , valamint az üvegtéglás megoldás, a csodás lámpák főleg az étkezőben és a nappaliban, az üvegezett, fehér tolóajtók, a beépített szekrények ajtajai fogantyústul és a konyha egy az egyben, úgy ahogy van. Nézzük miről beszélek!





A kanapét azért nagyon gyorsan lecserélném,
a kis szekrényke pedig szerintem túlságosan elüt beépített társától.


Engem egyrészt zavarna a fejem fölött egy ilyen szekrény, másrészt kicsit agyon is nyomja a szobát szerintem. Alacsony belmagasságnál az ilyemi nem szerencsés.




Szép a fürdőszoba is, nagyon jók a színei.


Szerintem nem csak időtállóra sikerült, de korosztálytól is független ez a lakásbelső, fiatal párnak is el tudom képzelni. Neked mi a véleményed?

Fotók: Berényi János

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...